ordglitter.blogg.se

Onsdag

Publicerad 2014-02-26 15:15:00 i Allmänt,

Hej! Har haft en jobbig förmiddag, låg i soffan under mitt täcke o mådde inge bra, men sen bestämde jag mig för att ta en promenad o då vände allt - härligt... Det var så svalt o skönt ute o det var bra för mig med lite svalka... Behövde kylas ner lite när jag hade det jobbigt, hehe...
På senaste tiden har jag tänkt på hur andra är - jag har lite svårt att få in i huvudet att andra är precis som jag fast unika på deras sätt...
Känns mer som det e ett gäng dockor som går på stan...
O jag har svårt att få in att andra oxå kan må typ som jag... Känns som dom har ett enklare psyke o mående...
Nåt jag oxå har funderat kring e om man e duktig på att lägga märke till hur saker o ting är i ens liv el lägga märke till hur livet kan vara...
Jag känner att jag brister lite där - jag rusar på ganska forcerat o märker inte saker ibland... Eller jag vet inte riktigt... Man har ju sitt tankesätt liksom o andra har sitt sätt å tänka - man lägger märke till olika saker... Alla har ju brister i sitt tankesätt.
Sen en annan grej, jag tycker om tacksamhet, det kan vara ngt litet å enkelt, som att dagen har tagit slut el att kaffet e gott... Då kan man bara säga tack o ta in lite tacksamhet i systemet... I all enkelhet. Jag tycker om att rabbla det jag e tacksam för o känna tacksamhet för det... Jag blir lugn av tacksamhet...
Det e lite av en nyckel här i livet. Samt att ta det lugnt e en nyckel.
Puss å kram från mej.
Dagens myskläder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela