ordglitter.blogg.se

Ett sms jag skrev till min bästa vän

Publicerad 2014-03-29 01:07:26 i Allmänt,

"Hej gumman! Jo det där m din kp kan du släppa m en gång - dom e ju till för dig o vana på att höra klagande människor - dom e VANA att höra allt mellan himmel o jord o hon sa dessutom att det var ok så låt det rinna av dig bara... Jo o det där med oro - då undrar jag - är du stygg mot ditt inre barn? Man kan bli mer orolig om man e stygg mot sitt inre barn. Jag har varit dum mot mitt inre barn - att jag mentalt slår på det - men det har jag slutat m - nu låter jag mitt inre barn vara precis som det är o nu har jag mkt mindre oro i kroppen! Låt ditt inre barn vara precis som det e! Om du nu e taskig dvs... Sen det där med att man kan få dåliga tankar ibland så kan du helt enkelt säga till dig själv "stopp, inga dåliga tankar nu"... Jag tycker det e viktigt att man säger - dåliga - för det e precis vad dom e - dåliga! Jag skiter i att tänka en massa trams nuförtiden! Sen använder jag mig av positiva tankar o tacksamhet oxå för det drar till sig mer av det goda. Var inte snål med att tänka att saker e härligt o underbart - du drar till dig mer om du tänker så... O har du en bra stund - gör maximalt av den - maxa upplevelsen - jag brukar sträcka på mig, dansa, njuta till fullo kanske säga ngt högt för mig själv o verkligen känna dom goda känslorna... O återigen - du drar till dig mer... Hitta affirmationer du kan köra dagligen. Gråta om det går jävligt trögt framåt. Det jag tänker börja m nu - det e å meditera - tänka att negativ energi åker ur mig i en kanal i form av vatten o blir som blommor utomhus... Man kan hitta på vad fan som helst när det gäller meditationer... Jag älskar att bara ligga stilla så det tänkte jag satsa mer på... Tända rökelser, dricka te, tända ljus o bara ligga still o vara med sitt inre... Fixa en sten oxå som du har i handen när du tänker på bra saker - det kan bli en magisk tur-sten - jag har en... Det som gör mig lugn e att jag pysslar mkt m attraktionslagen, positiva tankar, tacksamhet, maxa upplevelse, magisk sten - det gör mig lycklig för jag blir så jävla glad av det... Sen ber jag till Gud oxå... Läser bloggar... Du tycker ju om att kolla på film - det ska du vara glad för... O sen nåt jag har lärt mig så ska man alltid vara positiv mot sig själv - inte klanka ner el hacka för det leder aldrig till ngt bra... Lite tips... Hoppas du blev nöjd m svaret... Jag skrev det jag tänker på just nu... Puss å kram din vän för alltid :-) <3 <3 <3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela