ordglitter.blogg.se

Hiss & diss

Publicerad 2014-03-20 11:05:45 i Allmänt,

Hiss
# Converse. Så jäkla snygga! Jag vill ha ett par svarta o vinröda till våren. Har redan tre par men iaf - vill ha! O ett par vita oxå - alla jag ska skaffa ska vara låga i modellen. Passar till allt. O alla vill ha dom! Inte så konstigt...

# Våren! Nu börjar det härliga! Sitta ute i solen m en kaffe... Gå ute i tröja...
Jag kommer promenera mkt o sen till sommaren - lägga mig på en filt nånstans... Ja, det finns mkt mysigt man kan göra när solen o värmen kommer...
 
# Kaffe! Så jäkla gott! Man blir glad av kaffe. Morgonkaffet e viktigt.
Jag tror typ hela svenska folket håller med om att morgonkaffet e viktigast!
Jag brukar köra ekologiskt nuförtiden - känns bäst! Om det nu e så jävla ekologiskt dvs... Man vet ju inte riktigt kring det där el hur?
 
 
Diss
# Att alla sitter stelt på t-banan... O inte säger ett smack. Så jäkla trist. Man sitter där o försöker att inte titta på den som sitter mittemot. Kan inte folk slappna av o börja snacka lite... Jag brukar prata litegrann - när det känns som tillfälle till det... Jag tycker folk ska göra bort sig mer o prata mer i det offentliga rummet samt vara mer öppen med hur man mår - det skulle automatiskt bli en bättre värld då...
 
# Gud! Hehe, nejrå skojar bara, e det nån vi ska hissa så det Gud, el hur?
 
# Att ha en inre kritiker. Asså får man aldrig NÅN VILA fr denna sida hos sig själv?! Min går till attack ständigt o får för sig saker om mig o skrämmer upp mig m dom budskapen. Trist! Jag vet inte riktigt vad man ska göra åt det...
Man kanske kan läka den delen av sig själv som tar åt sig vad den säger o bli mer tålig mot vad den säger - lära sig att inte ta det på allvar - bli medveten om hur den funkar o hur jag reagerar på den o sen medvetet välja hur man ska ta budskapen den viskar så fint...
 
Här e mina älskade converse...
Den här boken om Gud tycker jag alla ska läsa - mkt insikter... Men vissa i den här serien kanske man ska akta sig för, men den här e snäll...
Sen en bok om att ha en inre kritiker... Deras lösning som dom säger i boken e att man ska skilja ut sig från sin inre kritiker...
Här e min hemgjorda kaffebryggare...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela