ordglitter.blogg.se

Några tips från mig...

Publicerad 2014-03-01 11:19:00 i Allmänt,

Hej! Tänkte tipsa lite om vad man kan göra när man har en ledig dag...
1, Vila! Bädda sängen, fixa en kopp te, duscha, borsta tänderna, klä på sig, sätta på radion på låg volym - lägga sig under ett överkast el på överkastet o bara slappa o ta det lugnt med teet samt så e man färdig-fixad för dagen! Det tycker jag e en härlig känsla!
2, Läsa böcker! Tycker det e supermysigt att ta fram en skön bok, fixa en kopp te o sätta sig i soffan... Håller just nu på m Carolina Gynnings ego woman... Rekommenderar hennes två första böcker btw... Underhållning på hög nivå...
3, Trä pärlor. Köpa bokstavs-pärlor o göra fina armband m ord.
Tycker om ord som happiness, love, childhood, spirit osv...
Panduro har mkt pärlor.
4, Sticka. Köpa ngt härligt garn som inte sticks o sätta igång att göra en sjal till kalla sommar-nätter el en halsduk till kalla vinter-dagar...
5, Tänka på sånt man vill uppleva. Jag ska tänka på det efter jag har skrivit det här inlägget! Härliga situationer man vill komma åt. Attraktionslagen (tro o vilja) levererar dessutom o gör tankarna till sanning om man VILL O TROR att det ska bli sant!
(jag tror att attraktionslagen e mkt stadigare än vad som sägs, om det skulle va som böckerna säger så skulle det ju hända skit hela tiden o det gör det ju INTE. Det ligger i intentionen!)
6, Promenera! Hur skönt som helst o man rensar huvudet dessutom!
Fixa en varm kopp choklad när du kommer hem!
7, Blogga! Fixa en blogg o sätt igång!
8, Hyr en film som du känner på dig garanterat e jävligt bra!
9, Kura ihop dig i soffan under en filt, tänd ljus, tänd rökelse o ligg o va med ditt inre - känn!
Ta fram en kristall-sten typ rosenkvarts o ha den i handen medans du tänker på dom bästa händelserna under dagen - det får bli din magiska sten!
Lite tips fr mig!
Puss
Här e en text om "den magiska stenen"...
En halsduk jag har stickat... Hängde den på tven för att få bästa ljuset...
Här e jag idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela