ordglitter.blogg.se

Ny vecka imorn!

Publicerad 2014-03-16 22:30:33 i Allmänt,

Hallå! Det är söndag kväll... Dagen har varit bra. Gått två promenader, legat i soffan o tagit det sakta - inte så mycket tankar överhuvudtaget i soffan, typ nollställd, bara varit liksom... Druckit en jävla massa te, ekologiskt... Surfat på iPhonen, gått in på fb vilket resulterade i att jag började känna fel m mitt liv... Haha, klassiker!
Bästa polaren bah, när jag smsade henne o sa att jag hade varit inne på fb o blivit avis, hon bah - "skit i dom, jag vet dom lägger upp bilder på familjen o hela släkten, jag går sällan in där numera, jag e jättetrött på fb... Man får medvetandegöra fällan m att gå in... Det rör om i onödan..." Typ så sa hon... Hon e så jävla skön min kompis - världens bästa!
Jag e nöjd m mitt liv. Kanske beror på att jag gör som jag vill, tänker positivt i attraktionslagen-anda, jag e ledig om dagarna samt kommit över det värsta m min barndom... Livet kan bara bli bättre!
O jag tänker inte vara tuff mot mig själv - kärlek o acceptans e det som gäller kom jag fram till medans jag kollade om dörren var låst.
På så sätt växer självkänslan oxå - när man e kärleksfull o accepterande...
Nu e det dags för att natten ska bli min!
Puss på er ljusvarelser
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela