ordglitter.blogg.se

Onsdag eftermiddag

Publicerad 2014-03-26 15:57:06 i Allmänt,

Hallå! Idag har jag fixat ny iPhone... En vit 4s. 299 kr i månaden. Den e skitsnygg.
Funderar ganska mkt på hur jag vill leva. Tänka mer el känna mer. Jag e ganska negativ av mig o då funderar jag på om man ska styra sitt fokus el om man ska låta det vara. Vad tycker ni? Nåt som man alltid kan ta till e tacksamhet iaf. Jag känner ibland att jag blir så himla otacksam även fast jag har det bra.
Jag känner oxå att jag lever i ett för snabbt tempo. Nästa klipp hela tiden... Liksom nästa grej o åter nästa grej... O en känsla av att vara otillfredsställd. Nej vara lite mer nöjd med det man åstadkommer varje dag. Behöver inte vara så desperat efter nytt, nytt, nytt...
Har lite tankar på attraktionslagen dock. Att det man fokuserar på får man mer av o det känns surt för jag har så ofta negativa tankar.
Dom bara poppar upp jämt o ständigt.
Men det handlar om att orka oxå - orka vara positiv. Jag känner att jag vill ligga lågt ibland, vara i ett viloläge men då blir det lätt negativt...
Hmm... Jag e så trött på detta neggande.
Det känns som själen e negativ. Att den e ledsen o därför blir det bara en massa negg...
Ibland känner jag att jag har så litet värde på nåt sätt. Som min levnadstil e viktigare än min person. Liksom att jag definierar mig efter min levnadstil o därmed känner mig bättre...
Äh nu e jag så jävla sur på allt så jag avslutar här.
Puss
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela