ordglitter.blogg.se

Så mycket kärlek idag

Publicerad 2014-03-01 00:36:00 i Allmänt,

Hej! Har varit hos killen hela dagen! Det var skönt att träffa honom. Han speglade mig bra o sa att han tyckte jag var destruktiv. Det var en aha för mig. För det stämmer faktiskt bra. Det kommer hjälpa mig mkt i mitt tänk framöver...
Sen så på vägen hem från honom så stog "rebel Robert" o sjöng, han står ofta vid Slussen o spelar... Men iaf då kom det en man som jag har snackat m tidigare på seveneleven, då hade han förlorat jobbet å var nere över det. Men iaf jag bah "heeej, känner du igen mig?" o han låtsades inte om mig... Men sen började han snacka m mig å sa att han inte kände igen mig. Å jag bah "jag trodde du dissade mig", han bah "neeej"... Men iaf så började vi kramas. Vi stog ett långt tag o vi gav varandra en stor varm kram flera ggr, verkligen hjärtliga kramar... O det var så underbart att krama en främling o mötas i kärlek. Han var runt 50 bast, men jävligt rar...
O "rebel Robert" bara stog o sjöng o log o tittade på oss... Hans låtar handlar mkt om livet, att man ska öppna upp o utseendehetsen tex...
En underbar dag idag helt enkelt.
Mötet med min kille o mötet med mannen e ngt att vara jävligt tacksam över. Här kommer lite tips som jag vill passa på att säga.
Det som har hjälpt mig framåt här i livet e :
* affirmationer
* gå å prata med ngn
* lägga sig i soffan under en filt o tillåta sig må dåligt tills det vänder av sig självt
* gråta
* dagdrömma
* tänka på det man vill ha här i livet o på det man vill uppleva istället för det man inte vill uppleva
Det e dom här sakerna jag har sysslat m mest för att ta mig framåt.
Samt läsa självhjälps böcker.
Så mkt kärlek har det varit idag!
Nu ska jag sova.
Puss
Rebecca
Tycker om den här tavlan - slänger in den bilden för jag har ingen annan just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela