ordglitter.blogg.se

Söndag eftermiddag i soffan

Publicerad 2014-03-30 15:56:32 i Allmänt,

Hallå! E hemma o tar det jävligt lugnt... Känner att jag har mkt stress i mig... Hela systemet e stressat. Tanke-stress förut men det har blivit bättre idag. Såhär ska jag leva i forts, bara koppla av - vill bli av m stressen. Jag har varit stressad i 20 år. Sen mamma dog o det e inte bra - man kan bli sjuk - så det e viktigt att börja hitta det lugna förhållningssättet!
Imorn ska jag köpa två par mjukisar o två nya teer... Ska bli skitkul - älskar shopping!
Jag var skör o känslig för nåra timmar sen men nu känns det ganska stabilt igen. Skönt.
Jag har gråtit idag o skrikit i en kudde - man behöver få ur sig ibland... Det skulle vara mkt skönare om man kunde skrika fritt i lgh men då börjar väl grannarna undra...
En gång när min bästa var här så skrek jag under täcket - det var skönt att hon var med - det var skönt att bli sedd i ett sånt läge...
Men iaf då började grannen skrika loss oxå - det var lite kul... Han el hon blev väl inspirerad...
Så nu ligger jag på soffan - klunkar te o bara är mitt i det operfekta livet...
Jag har nåt perfekt krav på min utveckling - måste snacka om det... Press på mig att jag ska leva upp till ngt slags krav... Men jag låter det vara som det är mer o mer - det får vara ett operfekt läge o jag får försöka må så bra som möjligt... Men jag e lycklig ofta o känner mig glad o det får jag vara tacksam över.
O jag har jättefina personer runt om mig...
Nu ska jag forts vila.
Puss på er ljusvarelser
Här e mitt senaste köpta linne!

Kommentarer

Postat av: Malin-tvillingmorsan♡

Publicerad 2014-04-05 01:12:47

Åh va sött!!

Svar: Tack! Tycker jag med! Hihi :-)
None None

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela