ordglitter.blogg.se

Våren är här!

Publicerad 2014-03-09 15:54:07 i Allmänt,

Hej! Våren e här! Jiihooo! Såg folk som gick i tröja. Härligt att se!
Nåt som har hjälpt mig senaste tiden e att sträva efter att vara nära mig själv... Jag får självkänsla av det - att känna in mig liksom, känna in det genuina... Förut strävade jag bort från mig själv men nu strävar jag in till mig själv - mkt bättre. Jag får en ny klarhet av det oxå.
Fattar verkligheten bättre nu! Härma - om ni nu flyr fr er själva dvs.
Sen tänker jag mkt på att vara i nuet oxå. Känns så viktigt.
Jag tänker mkt sen, sen o åter sen... Känns lite synd på livet.
Men nuet känns lite intetsägande på nåt sätt!
Aja, det blir nog bra m det med tillslut...
Har varit ute o promenerat i stan idag. Skönt väder så in i helvete!
Jag försöker prata lite m folk när jag e ute. Tycker folk borde börja prata m varandra mer. Vi sitter så stelt på t-banan tex. Vi borde snacka m varandra! Skulle vara bra för samhället.
Hört om andra länder där dom e mer öppna mot varandra - tex Kenya o Polen har jag hört. Där pratar man med varandra mer...
Nåt jag har lärt mig att det e alltid värt att kämpa o lösningar kommer som e annorlunda än vad man hade tänkt sig... Så kämpa på - det finns inget att förlora på det! Rätt var det e så dyker det upp en lösning...
Puss
Rebecca
Dagens myskläder...
Här e mina fjällräven... Vill ha en rosa oxå m blått handtag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela